Vandaag vertrekken we... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Lieke Teunisse - WaarBenJij.nu Vandaag vertrekken we... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Lieke Teunisse - WaarBenJij.nu

Vandaag vertrekken we...

Door: Lieketeun

Blijf op de hoogte en volg Lieke

23 April 2011 | Nederland, Zeist

Nou, het is nu eindelijk zo ver... We vliegen vandaag naar Kenia! Na de laatste zeer drukke periode van verhuizing, ben ik wel toe om eindelijk weg te gaan. Roos komt me om 11 uur halen, en dan gaan we naar brussel rijden waar onze vlucht zal vertrekken om 16.00. De tas is ingepakt en ik ben er klaar voor!
Ik wil als eerste iedereen bedanken die me een donatie/sponsering hebben overgemaakt! Ik heb nu in totaal ongeveer 400 euro wat ik voor de kinderen uit kan geven. Ik houd jullie op de hoogte wat ik allemaal met dit geld zal doen, super bedankt lieve mensen! En als anderen mij nog willen sponsoren (eigenlijk de kinderen) dan kan dat natuurlijk altijd nog! Je mag dan een vrij bedrag overmaken naar 8879922 met daarbij vermelden dat het voor Kenia is natuurlijk...
Nou, ik hoop dat mijn reis goed zal verlopen en dat we veilig aankomen. Alles wat ik meemaak en zie zal ik bijhouden op deze blog. Dan zijn jullie ook weer op de hoogte ;)
Groetjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 28923

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 23 December 2011

Lieke in India!

23 April 2011 - 21 Mei 2011

Mijn reis naar Kenia

Landen bezocht: